June 24, 2011

Wishing you many more candles to come!



Assalamualaikum WBT :)


okay, before kau backhand aku ke sepak aku, sekeh aku aku mintak maaf lah ye cik adik kakak myza sebab aku curi gambar ni dari fesebuk kau ;)


Well. Introducing the amazingly lady named AZMYZA AZMY! :) Heh, tak payah nak rasa special sangat laah kan aku buat entry khas untuk kau ni wei :P


HAPPY BIRTHDAY MYZA! Tho, kita baru je kenal mesti kaaaau terharu tahap gile babun kan kitorang bikin itu surprise semalam malam. Sorry lah, tak bermaksud pun nak tipu kau or buat kau sentap sebab tak wish sepanjang siang hari.


Untuk Myza :)
Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, sihat tubuh badan :)
Stay gorgeous weii.
Wishing you all the best in the year to come.
May your days be filled with sunshine and beautiful colors.
And may your nights be filled with comforting dreams and wishes to come!




 like a D6! ;D



beday cake MYZA (???)!


MILA (???), FASHA (???) & RINA :)


Thanks kepada Comel & Cain sebab sudi belikan kek time outing ke Shah Alam on the day before. Thanks to Yana, the best actress of the day. Thanks to Fasha, Mila, Emi, and the entire D6 yg sudi memberikan komitmen. Misi BERJAYA! 


No comments:

Post a Comment