November 9, 2011

Still on Sem Break :)

This will be kinda a short post :P

I just wanna share few pictures on previous eidul-adha :)




My family & I celebrated it nowhere else in the world, which is our kampung ; both Melaka & Negeri 9.

What is so special about Hari Raya Korban bagi saya is (benggang je cikgu BM saya & english teacher saya karang) :P Takbir berkumandang selama 3 hari, lama kaaan :) Tiada lagu seindah takbir. (:
We cac eat meeeeeeeeet as many as we wannnt. na na naaaaaa reminds me of MI HO :P
Astagfirullah...
lari tujuan sebenar. 




 Ini dia mooo yg family saya punya bahagian. 
As I remember, ni kali ke-2 kot tengok dgn mata sendiri.
Subhanallah, time ni laah kita muhasabah diri.
Ayah & Mama selalu merindui saat mereka berkorban di Tanah Haram beberapa tahun yg lalu.
InsyaAllah, ada rezeki panjang umur saya pun nak ke sana jugak.
Who doesn't kan? :)



I tell you whaaaaaaaat, 
I'm veryy excited bila dapat niii.
MY ALL TIME FAVOURITE! 
We do call it 'keropok merah' but its stated as 'keropok Palembang'
heh, ada aku kesah?
I could finish it all by myself. nyaaaaaammmm3!



Other activity during holidays ;)

I'm thankful to Allah Almighty of having people around me esp. my family


Okays. Itu sahaja. Have a nice day ya'll 

3 comments:

  1. keropok merah tu sedap sgt ke mimi ? semangat gmbar kau tunjuk keropok tu.

    ReplyDelete
  2. bestnyewww awak pergi beraya sana sini situ.

    ReplyDelete
  3. cain haha yes I'm in love with ittt such a longgg time ago! dari kecik tau, smpai merah2 lidah makan ;P

    marjeena :) heheheheh awaaaakkkkkk! :D

    ReplyDelete