June 24, 2011

SENDIRI

Assalamualaikum WBT :)
ha haa take note dengan title entry aku kali ini. ade kena mengena denagn apa yang aku nak story telling lepas ni. menurut kamus dewan edisi ke berapa aku tak berapa pasti, sendiri bermaksud mengerjakan (sendiri), mem­buat sendiri, mengusahakan: pekerjaan yg berat-berat pun ditanganinya :)

Wah. aku memang dah pandai praktikkan kamus dalam hidup. anak MELAYU pulakk, mesti laaah wei. Memang berat pun ape yg aku jalani hari ni. bukan calang-calang pekerjaan aku buat Nak dijadikan cerita aku rasa harini aku hebat. boleh tahan laah. nak tau kenapa hebat sangat ke aku kan. DIISTIHARKAN NUR SHARMIMI dah pernah naik bas pulang ke rumah! WEEEWIIIT memang berdikari bukan? bukan senang nak tengok aku naik bas ni. Semakin hari semakin membesar, semakin mengerti apa itu kehidupan. haaa, namanya pun student, jangan nak mewah sangat laah kan. jangan fikir apa kau nak semua dapat lah kan. Okay, aku srsly tak point kepada sesiapa. Maaf jika ada yg terasa. Itu hanya nasihat untuk diri aku sendiri. Aku nak rase macam mane susah hidup student, takde duit. nak tu nak ni kena tahan nafsu. Nafsu perempuan 9, akal 1. memang kena kawal dengan sungguh-sungguh, insyaAllah (:

Masuk Universiti baru aku tau nak berjimat, seriously. dulu, apa aku nak mintak je lah dengan Ayah ke Mama ke. bukan lah semua aku nak dapat tapi agak linear ler berbanding sekarang. Ingin mencuba hidup berdikari di universiti :) moga aku berjaya, chayochayo mimie! :D


hari ni agak heaven habis kelas pukul 10.30 am. BEST GILE. bla bla bla dalam pukul 11.10 am tunggu lah bas dengan Fasha (???). Perghh pakcik bas bawka bas macam nak melayang ingat ni ferrari ke ape tah bas dia tu. Aku agak bangga lahdengan sistem bas di Malaysia skarang (Rapid KL lahh, yg lain aku taktau). guna TOUCH N GO! maaf kalau bunyi jakun, memang pun -__- racing racing jugak, tido tetap aku sempat! LAGI BANGGE! bangun bangun dah sampai seksyen 7 YAY dah sampai. then Mama ambikkk kat dpn KFC seksyen 2 tuuuu.

Konklusinya, aku dah ada experience naik bas. best ape. beep beep card rabbit! :D

No comments:

Post a Comment