May 21, 2011

Semakin hari semakin sibuk




Mulai saat ini, atau pun seberakhirnya hari ini
, kehidupan seharian saya akan semakin sibuk sibuk sibuk dan terus menerus sibuk. Takde mase dah nak relax relax lebih. Mungkin tak dapat nak update blog selalu (semestinya dan bukan satu kemungkinan dah). So, saje je saye post entry ni sebab lepas ni memang susah nak update blog ke ape-ape dah. Bukan susah mungkin ade kekangan dari segi kelapangan masa

   Kenape?

kerana lepas ni saya akan maju bertapak tapak kehadapan dan menjadi lebih dewasa daripada biase. Alam dewase macam mane lah tu agaknya ye? Bhehe. Sebelum saya bagitau mesti dah ramai yg dapat agak or memang dah tau secare tepatnye alam dewasa jenis apakah yg bakal saya tempuh lepas ni. Tahniah, kepada mereka yg telah mengetahui walaupun kita tidak bersua muka. Hehe :D


Pictures can describe emotions.


Alam dewas yg saya maksudkan ialah alam universiti! WOHOOO, dah nak masuk U :) jangan excited sangat lah wahai cik mimie. Esok, bermulalah hidup saya sebagai seorang siswi UiTM Puncak Alam yg bakal mengikuti kursus Asasi Sains selama setahun :) Course yg bukan mudah untuk dihadapi ( bak kata orang orang) tapi insyaAllah saya akan cuba yg terbaik mengikut kemampuan dan kebolehan saya.

Facebook, malam ni memang lengang sangat. biasalah, semua orang dah sibuk dengan urusan masing-masing. dah sibuk dengan kehidupan universiti dan macam-macam lagi. Jangan cakap orang, esok giliran saya pula. Puncak Alammmmm, here I comeeee! :D

Esok register, belah petang saya punya turn. Emosi? jangan cakap lah. bercampur baur. teruja, senang hati, bersyukur, cuak, gabra, semua ada digaul dalam 1 bekas menjadi satu. Hidup memang macam roda. Kat sekolah, wahh aku lah senior, ok dah masuk U ni jadi lah junior balik --, 


PS // Esok daftar UiTM! Seraaaammmnyeeeee. Doakan saye berjaye! :D

No comments:

Post a Comment