May 21, 2011

Pabila Emosi Merewang Ke Sana Ke Situuu


Assalamualaikum wbt :)

jangan salah anggap. bukan putus cinta. bukan ditinggalkn atau meninggalkan. Bukan jugak sebab kena marah dengan Mama or Ayah. Kali ni punya emosi merewang memang takde kene mengene dengan antara hati dan hati or perasaan or whatever aku mengarut dahh 
-___- haah putus plug aku nakk bertacing tacingg malam2 buta ni ;D

Petang tadi dapat text dari rakan-rakan yg nak gerak register UiTM esok(sabtu)- awal sehari dari aku enn. bangga lah korang senior 1 hari HAHA. macam macam jenis text aku dapat. sangat sedih sebab lepas ni dah jauh dengan kawan-kawan sekepala. diorang lah aku gembira bersama. susah senang kongsi same-same. gaduh dengan dorang gak, ejek, kutuk depan-depan semua dgn diorang. sehebat mane pun kitorang saling mengutuk, dep in my heart aku appreciate gile friendship dgn korang, dear friends.

memang lah org cakap, chill nanti boleh je contact. alah, kawan baru kan ade. ;(( its just not the same. aku tak pernah nak pertikaikan kawan-kawan baru or whatever. well, faham-faham lah kalau dah jumpe orang yg kita ngam, sekepala, lepas tu jauhhhh dah. tak boleh nak contact selalu. maybe lepas ni gune FB and sms sikit sikit. or on call kadang-kadang, mmg tak same kalau borak, bergurau face-to-face duk menghadap muke masing2 en.


bukan lembik atau lemah. aku akui, mata aku berkaca lepas bace text korang. aku mmg bukan jenis yg senang nak nangis nangis ni (sape kenal aku tau laah) but tadi berkace. aku harap kite semua keep in touch lah. keep doakan each other, yg terbaik untuk kita semua (:  

jauh mane pun kite, kalau masing-masing saling mendoakan, insyaAllah friendship kite akan keep strong mcm besi yg x leh nak leburrr!



kawan-kawan rapat pulak dah jauh jauh. yg fly fly. yang dalam negare pun dah study Uni lain lain. mane tak sedih. haihhh, aku pun taktau. makiin besar makin aku rase sedih kalau berjauhan dgn org gilegile yg mmg dah sekepale semua ;( bukan lah nak emosi tak bertempat tapi ape boleh buat ; datang sndiri tanpa diundang oleh aku walau sekalipun!


Teman Teman,
walaupun kita semua dah jauh jauhh (yg fly lagi laaah jauhh)
memang kita jauh di mata, tapi di hati dekat selalu.
doalah kite sama-sama supaya friendhip kita selame ni keep strong and silaturrahim semakim erat walaupun jauh berjuta batuu!

setiap daripada kalian mempunyai keistimewaan tersendiri,
saya bersyukur kehadrat Illahi kerana dipertemukan dgn insan-insan istimewa seperti kalian.
semoga korang berjaye di dunia & di akhirat walau di mane korang belajar ehh!

No comments:

Post a Comment