June 10, 2011

Well this is Us, D6 :)

Assalamualaikum WBT :)



Gambar atas tak tahan. baru seminggu ada gambar formal bagai. wahh, siap ada name kat bawahh, tak kenal jadi kenal HEHEHE ;)



Gambar bawah. Sebelum photoshoot untuk next session, kita snap kite kite duluuu ennn,


Rambut kaler kaler tu macam mop, seriouslyyyy! 


Make it simple,
Inilah classmate-classmate aku untuk Asasi Sains di UITM iniiiii :D

well, kitorang group D6!


First day, kelas senyaaaap.
second week ewahhh makin rancak pulak korang ye *okay macam aku tak AHAHAHA
semua malu malu kucheng lahh konon, hikhikhikk.



to all ahli-ahli D6, sorry lah korang kalau aku ni lupa-lupa name korang.
well, dah jenis susah ingat nama orang nak buat cane enn,

but once aku dah ingat haaa melekat terus dalam kepala otak. 
jangan main2 ;D 
hehehe.

Dari aku,
selamat beramah mesraa classmates!



* 3 : 1 boleh tak? HEHEHEHEHEHEH

2 comments: