May 11, 2011

ALHAMDULILLAH :)

kenape aku tak dapat?
kenape diorang dapat?
sedihhhnyaaaa...

OK OK OK enough with all that. tah la, saye just penat dengar org mengeluh sana sini.
kali ni entry pasal futher study.

malas nak comment lebih lebih. sebab saye pun bukannye malaikat, 
perfect mmg jauh sekali!
kekurangan? sangat banyak.
kadang kadang admit diri sendiri loser jugak :)

kau dapat tajaan itu ini. aku takde.
relax laah chill lah. itu rezeki mereka :)
kau tak dapat bukan kau bodoh ke ape ( maaf bukan nak buat sape2 terase ke ape)
chillax lah, x payah nak tunjuk loser sangat.
zaman sekarang ni, kau tunjuk loser ingat org bagi simpati kat kau?
baling taik lembu lagi ade lahh.
confidence, all we need.


memang aku tak bagus mane.
result tak lah segempak mereka yg lain.
tapi aku ada prinsip hidup.
Ayah selalu ajar, ayah selalu cakap
"Kak long bukan takde rezeki, cuma rezeki Kaklong lambat sikit je,
insyaAllah ade tu nanti''
Alhamdulillah, aku ade Ayah yg sangat supportive.
UPU aku, ayah yg dulu tau, mengade nye kau miee. 
ade aku kesah ape orang nak cakap?
bukan aku x nak check sndiri, tapi ayah terlebih laju.
terlalu supportive! <3 

tahniah laah kawan kawan yg dpt fly jauh jauh :)
aku dari sini mendoakan yg terbaik untuk korang okay? :D
jangan lupa NUR SHARMIMI ABDUL RAZAK lahh yg penting.
bukan bajet penting ataupun bajet hot setap nak org ingat selalu,
tapi,
sumpah sedih kalau kawab sndiri lupa kawan.
lagilagi kawan baik :) 



Jum lahh makan makan isnin depann :)

No comments:

Post a Comment