May 10, 2011

MENARI KE KIRI DAN KANAN

Aku memang bukan blogger yg aktif.
 memang tidak semua kisahku aku coretkan disini.
 buat apa? hah, kadang2 aku punya privacy tersendiri. 
sejujurnya, aku tidak punya mase mengarang atau menaip untuk paparan umum.
aku punya caraku tersendiri sekarang meluahkan isi hati yg berbuku buku tebal macam buku Harry Potter ni. 


Haaaahh, 
takdak point sebenarnye.
saje aku merahkan words tuu, ade maksud mendalam.
biaselah moodswing ape pon taaaaak bleyyy.
ADE AKU KESAH?
ohh memang kau tak payah nak susah2 kesah pun,
x meminta, merayu jauh sekali. 


if i could turn back time ; aku tau aku tak bleyy
haihh, mane laah kau ni kawan :)

aku x suke orang salah sangke.
nanti bende-bende pelik jadik.
tak percaye? macam x pernah jadik jee -____-

dah lah sekarang dah jauh.
lepas ni mmg lah makin jauh,
well, setiap pertemuan pasti ade perpisahan,
yes aku taau tu.
kadang2 aku terpikir kenapelah macam ini ye? 
kenape kite tak dibiarkan happy dgn pertemuan tanpa perpisahan?
lame lame baru aku sedar, 
kadang2 kite tak reti nak menghargai sesuatu dpn mata,
manusia, biaselah tu. mane pernah cukup. mane pernah puas.


aku tau kau tak suke. kau ingat aku suke?
bagi aku, life goes on.
mulut orang takkan aku nak letak mangge pulak kan.
aku senyum tak bermakne aku suke,
aku senyap tak bererti aku setuju.
pretend takde bende jadi mmg pengecut, just face the world.



 PS, bestfriendisforever, AMEEN (:

No comments:

Post a Comment