March 19, 2011

DALAM SEDAR MAHUPUN TIDAK,


Life is ain't perfect, so does me. Heh, kenapa macam pelik je entry kau kali ni mi? yeah, memang pelik. saye tiba-tiba rase sedih. entahlah, kenapa tiba-tiba saye rase ada orang marah saye ? memang pun. mungkin saye je yg rasa macam tu? tak. kali ni memang tak. memang betul-betul rasa ade seorang kawan saye marah kat saye. hmmm, maybe saye ade buat salah? ohhhh Man, jangan lah buat saye rase bersalah. text tak reply, call tak angkat. takde kredit? memang tak lah, kata baru reload ;|



dear friend :) ni kalau kau bace lah kan entry ni. 

kita kawan, baru sahaje. memang lah, baru kenal. kau ingatkan aku, jangan lupa kaau. fine (: memang aku dah pahat dah nama kaau dalam hati aku, well friends are forever kan. tapi kenapa lately macam lain? yeah, saye, Sharmimi memang suka buat salah dengan orang. sakitkan hati orang. it's all because i know, i'm ain't perfect; so does you. we both manusia yg hidup kat dunia ni memang banyak buat silap. I'm so sorry kalau aku ade buat salah dengan kau, i miss you lah kawan (: apa-apa pun, sangat bersyukur laah jumpa kau kan :] siapa sedap hati kalau dapat rase ade orang marah dia kaan, :) memang tak dapat dinafikan, walau ape jua keadaan, memang kite JARANG sependapat. ade je benda nak digaduhkan. kau tak puas hati, aku gembira. aku geram, kau suka ria. aku anggap tu asam garam persahabatan. we both tau, kita gurau-gurau (: KAN? kau tak ambik serious kann? heh, betul-betul rindu kaau neeh kawan. aku sayang kaaau laaaaah :D text aku baliiikkk, pleasse? sumpah sedih bilaa aku bace balik text kaaaau, 

Ni laah susah kalau sayang orang sangat kaan,-________-

No comments:

Post a Comment