October 21, 2008

haha.

ape problem anda dengan saye?
haha.
saye pun taktau lah ape yg saye dah buat slaah dengan anda
sampai anda cakap begitu pasal saye.
em em,
anda ingat anda tulis itu tuu kat blog anda saye tak tau?
eh eh, mestilah saye terase kalau dah saye rase itu saye,
enn? :)
lagipunn,
suke hati saye la ape saye nak buat/tulis kat blog saye.
haha.
ni blog saye enn,
bukan anda punye jugek :P
hekhekhek :D
ke anda jeles?
saye tak rase anda jeles, sebab takde ape yg nak dijeleskan :P
haha.
takpelah, saye maafkan anda.
sebab bagi saye kenyataan anda tu takdelah mengacau hidop saye pun.
toink toink:D

7 comments:

  1. ekekke syabas bette ! ngeh3 :DD

    ReplyDelete
  2. hahaha . thanks tau unaaa ! 8D

    ReplyDelete
  3. terima kasih kerana maafkan saya..cerita apa yang ade kne mngena dagn anda ek

    ops...silap orang ek..terperasan pulak he...23x

    ReplyDelete
  4. eh encik. anda perasan ye? haha.

    ReplyDelete