July 12, 2008

7 perkara


survey ini ialah survey berbahasa MALAYSIA . jadi , tolong jawab dalam bahasa MALAYSIA ok ? :P

7 fakta tentang saya :
1) saya kuat makan . makan itu seronok . makan itu tidak stress . makan itu sangat saya suka! :D
2) saya cintakan muzik , saya cintakan muzik :) muzik itu indah . muzik itu boleh menghilangkn stress, bagi saya la . saya dengar semua jenis muzik tapi ade gak yang saya tak dengar iaitu muzik yang saya tak nak dengar :]
3) saya suka akan telefon bimbit saya . saya suka ber-sms . memang kalau di fikir fikir kan ia menyebabkan pembaziran wang tapi apa boleh buat ? :P :P
4) saya sangat sukakan internet ! internet ialah dunia saya . saya boleh pergi ke mana mana sahaja yang saya gemari seperti blog ini . saya boleh merepek repek di sini . saya jumpa ramai kawan2 baru di sini . saya juga boleh dapatkan pelbagai maklumat di sini . kerja sekolah pun cepat siap kalau ada internet! saya cinta kamu :)
5) saya sangat geli akan SEMUT . saya pun tak kenal pasti lagi ape pasal saya geli sangat dengan makhluk yang genit itu . walaupun kau genit semut , aku tak suka akan engkau . saya taksuka sebab kadang kadang semut semut ni ada mengelurkan bau yang TIDAK menyenangkan~
6) senyum senyum senyum ! ya , saya suka senyum . tak percaya ? tanya teman-teman saya . senyum itu kegemaran saya . kadang-kadang kalau saya badmood, saya tak senyum haha :P
7) saya cepat bosan kalau buat sesuatu yang saya kurang gemari . kadang-kadang, mula-mula saya bersemangat . tetapi, lepas tu saya bosan. kalau saya bosan , saya memang tak nak buat dah benda itu :]

7 perkara menakutkan saya :
1) Allah SWT , semestinya :)
2) orang yang saya sayang pergi meninggalkan saya
3) orang yang pelik pelik :P
4) tenguk cerita hantu sorang sorang diri . kalau ramai-ramai , saye tak takut :D
5) orang marah dekat saya .
6) orang cakap saya 'bodoh' , alamak!
7) kawan makan kawan ataupun karnivor :P

7 lagu buat masa sekarang :
1) menjaga hati - yovie & nuno
2) sempurna - andra & the backbone
3) ada untukmu - nubhan
4) tanpa - 6ixth sense
5) empty - the click five!
6) emergency - paramore
7) sorry - buckberry ( saya rase la ) :P :P

7 perkara yang saya selalu sebut :
1) merepek la ko :P
2) ohh ok
3) astagfirullahalazim
4) insyaALLAH
5) eh?
6) ye la tu ,
7) ye la ye la :D

7 perkara yang amat bernilai :
1) diri saya sendri .
2) keluarga saya yang amat saya kasihi .
3) teman-teman rapat saya .
4) barang-barang saya :D
5) duit duit duit , susah nak dapat duit sekarangg:P
6) makanan makanan makanan! :)
7) bantal saya :]

7 'pertama kali' dalam hidup saya :
1) lipas dekat atas atas kaki saya , masa tu 8 tahun KUT.
2) pergi sabah , tahun lepas :P
3) masak masak dekat rumah saya dengan teman teman , semalam! XD
4) dapat telefon bimbit pertama , tingkatan satu :]
5) berjauhan dengan keluarga saya yang lain . mereka di semenanjung saya di sabah :)
6) masuk
tandas sekolah kena bayar , tahun lepas HAHA .
7) jatuh tangga , masa 5 tahun rasanya.

7 orang bertuah dan mereka haruslah menjawab tag ini . jikalau mereka sudah pun menjawab, terpulanglah pada mereka nak jawab ke tak :P
1) datin L :P
2) sis farah
3) sza
4) nadia
5) alia tahmali
6) miaa .
7) sape sape je la kawan :D

anda haruslah menjawab ini 100% dalam bahasa MALAYSIA . kalau saya yang tersalah . kut kut ade yang tersasul, saya minta maap :D :D

No comments:

Post a Comment