Showing posts with label friends. Show all posts
Showing posts with label friends. Show all posts

November 2, 2011

From deep of my heart :) Thank You.




Namanya pun remaja. Kalau pasal kawan memang senang boleh emosi. boleh senyum sorang-sorang. boleh jadi orang paling bahagia dalam dunia. (Tengokk, kawan lagi penting dari boypren/gelpren). Ehh tak ke? Itu pendapat saya je :)

Bukannya senang nak cari kawan yang baik.
Bukan senang juga nak menjadi kawan yang baik.



Kawan yang baik adalah orang pertama yang akan dicari bila tiba masa sedih atau gembira.
Kawan baik menjadi tempat kita meluahkan perasaan yang tak dapat diluahkan kepada kawan biasa.

Sebab apa?
Sebab kawan baik sangat luar biasa.

Kawan yang baik akan sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan kawan baiknya di dunia dan di akhirat di dalam doanya.

Kawan yang baik dapat menerima dengan tangan terbuka ketidaksempurnaan kawan baiknya. Kita adalah kawan yg baik jika kita baik dengan kawan baik kita yg baik dengan kita. (???)

Kawan yang baik tak pernah memaksa kawan baiknya untuk sentiasa berada di sisinya.
Kawan yang baik tak pernah melarang kawan baiknya untuk berkawan dengan kawan yang baik. Kawan yang baik tak pernah cemburu jika kawan baiknya mempunyai ramai kawan baik, kerana kawan yang baik tahu apa yang paling baik untuk kawan baiknya.


Siapa tak suka bila disayangi. Siapa tak rasa dihargai kalau ada masalah je, ada orang dengar. We, ordinary human being are all the same. Kalau tak, awak gumiho kot hihi. Saya bersyukur sangat sebab saya dikurniakan kaan-kawan yg baik lagi-lagi kawan-kawan baik saya yang baik-baik (:



Alhamdulillah & saya akan terus berdoa agar persahabatan antara kita semua akan terus kekal hingga akhirnya :) 


Ya Allah…
 Lindunglah sahabatku dari hilangnya nikmatMu dan berubahnya kesejahteraanMu dan mendadaknya seksaMu dan berbagai macam murkaMu.


Bagi saya, kawan baik saya ialah 

 # orang yg tahan dgn cerita saya time saya cakap laju-laju.
# dia yg selalu dengar cerita saya
# dia cari saya kalau dia susah (imma good listener ;P)
# belanja saya makan 

# jauh di mata tapi hari-hari saya ingat.
# infiniti.

kalau kita kawan baik, kat ceruk dunia mana pun kau, aku tetap sayang kau.

ecececehhh, ;P

Ini selingan,
i'm proudly tell you people that i have done watching MY GIRLFRIEND IS A GUMIHO likeeeee sumpah suka cerita ni ;P
plus i don't have to stare for hours on front on the tomei tomei lappy screen hihii :D


kau ada? ;P

August 12, 2011

Hot Chocolate Vs Hot Coffee



Between Hot chocolate and hot coffee. Which one would you prefer the most? :)


It has been ages Sharmimi Razak didn't show her love to this lovely beloghhhh! wtfish -_-

Today, my classmates and I were having BEL 260 class with Mr Izzat. ( Am i using the past continuous tense properly peeps?) ;P Well, as usual 6 hours per week! BEL classes are just sooo long compared to other 4 core subject (obviously it is Chemistryyhh, Maths, Biohhh and PHYSICSS). SAYYY ITT YEAAAAHH, we can go back earlyyyy for every BEL class YIPPIE, horrayy!

Speaking Test. Wait Waiit. We are not having our speaking test YET but its just for preparation for us to face it next week or should i call it exercise for speaking test? ( Hehh me). Im not giving my very best on class just now. i hate that. Since our group which is consist of 4, my part was the worst part. Hydil, Afiq and Fasha did well except for me. I flip out my points, blaah blaaah blaaaah padan muka kau mi! Group-mates, i'll give my very best on our speaking test next 2 weeks yaaaaap! InsyaAllah :D


Whatever it is, I'm proudly announce that our group ( TOTALLY SPIES) WON THE GAME FOR TODAAAAY! A very BIG CLAP FOR US *CLAAAAAPPCLAAAAPCLAAAAP. OK stop it -_- Thanks to Azmyza's group. Their presentation was superbly awesome and funyhhhhh since they make few examples by their own way and we all laughed down to the earth!



Taraappaapaaa 3 macho guys. Not bujang lapok. they are bujang hothothot HAHAHA :D
Hydil (click on his name! Now now noww!) , Doi & Arif :)



The jejakas and the daras ; THE WINNER! :D




Introducing my housemates ; Lela, Danisha, Zira <3


Alahamdulillah. There was A LOT of food during Iftar with housemates. Erghhh, nasib larat terawihhhh kehkehhkehh ;D And yahh obviously still banyak lagi lebih and kitorang satu 
rumah save untuk sahur esokk! :)


Selain daripada itu, we managed to finish our Physcis lab report by 1 hour! CLAPCLAPCLAP*
Alhamdulillah 1 kerja settled :)
mana taknya, Wani dengan sibuk nak balik cepat sebab housemate tak bawak kunci. Kathy heboh ngantuk nak balik cepat cepat. See, Aku, Fadhilah & Yana je cool kan kita 3 hehe (:
Kalau ada button like, aku dah like daaaaah banyakbanyak kali sebab ade groupmates macam korang, senang nak cooperate and buat diskusi :D 


Friendship isn't a big thing - it's a million little things


PS, ignore the grammmaaaarhhh mistakes. LOL



June 24, 2011

Wishing you many more candles to come!



Assalamualaikum WBT :)


okay, before kau backhand aku ke sepak aku, sekeh aku aku mintak maaf lah ye cik adik kakak myza sebab aku curi gambar ni dari fesebuk kau ;)


Well. Introducing the amazingly lady named AZMYZA AZMY! :) Heh, tak payah nak rasa special sangat laah kan aku buat entry khas untuk kau ni wei :P


HAPPY BIRTHDAY MYZA! Tho, kita baru je kenal mesti kaaaau terharu tahap gile babun kan kitorang bikin itu surprise semalam malam. Sorry lah, tak bermaksud pun nak tipu kau or buat kau sentap sebab tak wish sepanjang siang hari.


Untuk Myza :)
Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, sihat tubuh badan :)
Stay gorgeous weii.
Wishing you all the best in the year to come.
May your days be filled with sunshine and beautiful colors.
And may your nights be filled with comforting dreams and wishes to come!




 like a D6! ;D



beday cake MYZA (???)!


MILA (???), FASHA (???) & RINA :)


Thanks kepada Comel & Cain sebab sudi belikan kek time outing ke Shah Alam on the day before. Thanks to Yana, the best actress of the day. Thanks to Fasha, Mila, Emi, and the entire D6 yg sudi memberikan komitmen. Misi BERJAYA! 


When I met you



Assalamualaikum WBT :)

WHOAAA memang gile lama tahap anak kambing melompat lompat dah ni aku tak update blog. okay over, sorry -__- err lantak laaah namenye pun blog aku HAHAHA :P sangat sangat busy sangat ke sampai takde masa nak update blog ni mi? oowhh sangat laah busy kaan. busy tu memang laaah busy kaaan. Well well well, im just so excited like don't know how to tell. i know your curiosity level is just at the highest level to know why rite? HAHA. well, aku balik rumaaah minggu ni. siapa tak excited weh namanye pun anak mak mestilah nak berkepit dengan Mama aku saje WOOHOO :P Ok, cukup dengan merepek kau mi -_-

I WAS JUST SO EXCITED nak update blog ni ha ha haa. macam ade sejuta benda nak cerita. okay, hiperbola. mesti cikgu BM sekolah aku sayang gile kat aku sebab still dapat praktikkan unsur-unsur komsas dalm kehidupan sehari-hari :D 



Kehidupan di PALAM (Puncak Alam) dah 5 minggu aku menjalaninya. semakin hari semakin menarik. Kenapa? Meh meh aku cerita storry telling sikit. aku memang tak pernah update pasal life kat PALAM lagi kan :) Aku group PI080D6 yang gempak :) Gempak sangat ke? YE, sangat gempak, asal jealous? jangan laah, sebab jealous macam mana pun kami still gempak, tak boleh nak buat apa HEHEHEHEHEEE. Setiap seorang ade kelebihannya yg tersendiri. WEII GILE BEST JUMPA KORANGG. okay, mimie over lagi. MAAF :)


THIS IS WASN'T IN PLAN! namanya pun sehati sejiwa mestilahh baju pun nak sama hari-hari 
BHAHAHAEEEHEHE


Kehidupan yg hectic sebagai pelajar asasi memang membuatkan aku kadang-kadang rasa macam pecutan SPM hari hari macam kat sekolah dulu. Tapi chill laah, di mana ade kemahuan di situ ada jalan. pandai -pandia lah aku adapt kat sini and alhamdulillah setakat ni tak gila lagi (,--) 

Back to the main reason why I update this entry. Aku rasa sangat bersyukur sebab dipertemukan dengan rakan-rakan sekelas D6 yang sangat laaah hebat dan hebat dan hebat lagi. Belajar sama-sama. buat tutorial sama-sama. Yang tak tahan and the best part kalau lepas habis tutorial ke nak pergi lecture hall kat DKF ke mesti stop kat makcik jual karipap! walau ramai macam semut pun orang kat situ, karipap tetap kitorang kejar. Entah, aku  pun tak tau kenapa kita semua dok obses ngan karipap makcik tu. Nak diikutkan kalau aku buat doubletrouble lagi sedap HAHAHAA :D duduk kat DKF sama-sama. tak faham aku tanya kau, kau tanya aku. awhh so sweet kita. memang lah baru kena, tapi macam dah lama kenal! dah laah kita semua datang dari merata-rata tempat gitu, ecehhh ;]


KAMI ARTIS, KAMI MODEL. Eh Eh, jangan nak salah tafsir sangat lah kan. budak asasi jadi artis? HEH, takde kena mengena. kami suka bergambar. bukan apa, every snap is memories tau tak. kita dah lah setahun je, so hari hari mesti ada gambar! :D
PHYSICS. Agaknya satu dunia dah tau kot yang subjek ni mmg fear aku sejak dibangku sekolah menengah lagi. belajar gila gila biar faham tapi tak dapat A jugak SPM HAHAHAHA. mengharapkan masuk Universiti tak nak ambik Physics lagi. harapan hanya menjadi bubur apabila Physics diwajibkan untuk semua pelajar Asasi Sains UiTM :) pergghhhh credit hours udah le banyak. subjek kategori CORE pulak tu. Okay, supposedly HARDCORE dohh -_- memang agak cuak tahan gabanzi jugaklah bila dalam lecture hall lecturer gile laju macam ape. 1 chapter boleh habis dalam masa 3 jam saja, hebat bukan kehidupan universiti -___- resah punya lah resah and alhamdulillah kami telah temui jalan keluar :) Terima kasih sesangat aku ucapkan kepada Cikgu Physics kita kan kawan kawan, Ciku Hydil Arief! perrgghhh, hebat doh cikgu kitorang ni. HAHA okay kau mesti kembang kuncup kalau kau bace ni ( alarhh, ape lah sangat blog akuu kau nak baca kan cikgu) *berfikir sejenak, sungguh biadap kau mimie aku-kau dengan cikgu. OH takpe, cikgu yang satu ni sempoi. HAHA. maaf lah cikgu kalau kitorang murid-murid cikgu (Mimie, Myza, Mila, Fasha, Cain, A-mi, Yana) buat cikgu pening kadang-kadang. well, kitorang bukan macam murid biasa, soalan stok nak yg pelik-pelik je HAHA. CIkgu cakap, PHYSICS INI LOGIK, KORANG MMG TAKLEH NAK FIKIR LOGIK EA? *okay time tu aku macam nak sekeh sekeh je hahaha. Thanks sangat sangat lah semua wei, korang buat hati aku terbukak skit untuk physics <3


Dalam lecture hall pun boleyyyyyy~ 


RinaFASHA :)



AUUMMM CHAAAAKKK :)
jelitawans D6 :)

Okaylah, sampai sini je entry kali ni. Sekian, ma kasehhh :)



June 11, 2011

Addio IQBAL :)


This Entry is special dedicate to MUHAMMAD IQBAL HILMY B RUSNAN :)



DEAR BESTFRIEND,
dah ke US dah anda ye.
TAKE CARE.
Be Good Like You Always be.

Keep thIS friendship between us strong, macam kau selalu cakap (:




Wah kaaau, telepon punn sempat posing, hahaha :D


BYE BAL!!!!!

A friend is someone who is there for you when he'd rather be anywhere else
 
To all my bestfriends, aku sayang korangg semuaa ;)
SUMPAH.
SEMOGA FRIENDSHIP KITE SEMUA KEKAL SELAMANYA, 

AMINNNN:)

May 22, 2011

Merindui Kerinduan



Sekarang ni semua kawan-kawan dah ada hala tuju masing-masing. Memang lah tak kerja lagi tapi semua dah sambung belajar kat tempat yg lain-lain. ada yg jauh, ada yg dekat. yang jauh tu pulak, jauh beribu batuu. Bukan apa, lepas ni mesti dah tak macam selalu dah kan. selalu wall post kat Fesbuk, sekaipp buat muk-muka annoying dekatt sekaip, on call berjam-jam sampai phone dengan telinga naik panas, sms selalu ;( 




Memang MANIS. Bersama kawan-kawan yg kita dah sekepala. Kawan-kawan yg sudi dengar masalah kita. Semua orang pun mesti ade orang tertentuje kan yg boleh kita share problems and open stories? :) Memang dah menjadi habit saye tidak ceritakan semua yg saya rasa dengan orang-orang yg kita kurang percaye, saye pasti yg membaca juga same kan. Sure lah only selected ones je yang kita sudi nak open stories apa-apa kan.  Saya pasti rindu gilaa saat saat ni. Kongsi cerita, kongsi masalah, sama-sama selesaikan.

Kau kat sana aku kat sini. Dah tempat belajar pun dah lain, mesti lah sibuk dengan hal masing-masing. Bersyukur gila saya dilahirkan di zaman yg serba serbi moden ni, memang lah kita boleh keep in touch dengan kawan-kawan kita semua kan :] Tapi, suasananya lain sudah pasti.

Saya di UiTM, ada yg di UIA, UM, UNIMAS, Matriks. Ok, itu baru dalam negara. kawan-kawan yg ada rezeki fly pulak ke US, UK, Cairo, Jordan, Jepun, Korea dll. Kalian sangat bertuah :) weii weii, kitorang kat sini pun akan buktikan yg belajar kat Malaysia pun boleh berjaya and dapat kerja yg bagus :) InsyaAllah.

Alangkah indah, beberapa tahun lagi semua dah grad. semua dah berjaya. saya dan rakan-rakan semua :) lepas tu dapat kerja yg seperti diimpikan sejak zaman dibangku sekolah lagi :) Hanya Allah je yg tau betapa happy nya perasaan saya kalau tengok diri sendiri and rakan-rakan seperjuangan berjaya sama kan? Saya pasti anda juga begitu.

BESTFRIENDS. Sudah pasti mereka mempunyai tempat yg lebih di hati saya. Saya juga manusia biasa yg tak perfect. Saya juga punya sifat memilih dalam persahabatan. Memang betul, kawan kita kawan lah semua. Tapi tak semua boleh dijadikan sahabat, ada waktu kita susah & senang :) Saya akui, saya juga bukan seorang kawan or sahabat yg baik tapi manusia sentiasa boleh memperbaiki diri kan? 



KENANGKU DALAM DOAMU. Antara doa yg makbul ialah apabila sahabatnya mendoakan sahabatnya yg lain tanpa pengetahuan nya :) Takkan lahh kita nak cakap, '' Tadi saya doakan awak lah''. memang luar dari kotak logik akal lah kan. Siapa yg tak berharap persahabatan yg terjalin kian lamanya stay strong sampai bila-bila. walau jauh mana pun kita, di hati, dalam doa tetap selalu. Semoga Allah memberkati persahabatan kita, best friends :) 


LELAKI ATAU PEREMPUAN? Bagi saya, itu bukan persoalan. Seorang sahabat tidak perlu dikira jantina nya, Mereka yg selalu bagi advice kat saya, dengar luahan hati saya yg kadang2 merapu rapu, angkat phone call saya and sudi dengar saye cakap walaupun memang kebanyakannya complain je reti, heboh cakap saya cakap macam bullet train lah, ferrari lahh. Memang tidak dapat dinafikan, walau rapat mane pun kita dengan seorang sahabat yg berlainan jantina, batas-batas pergaulan perlu diutamakan :) Dengan sahabat perempuan pula, ada yg terlalu singkat pemikiran sehingga anggap kitorang lesbo. So What? ada saye kasi susah kamu? tidak kan? so shut up :) 




Lepas grad, kita buat gambar mcm ni nak tak? kan dah berja semua
AMINNNN
(ape apepun saya nak yg dalam kotak pink okaay) ;D

Walaupun ada sahabat baik saya yg memang tak same sekolah menengah pun, tapi kalau dah sahabat tu fly jauh jauh, tipu lah kalau saya cakap saye tak sedih. Takpe takpe, nanti boleh dapat poskad banyak-banyakk :D Saya percaya, dah grad nanti semua mestiiiiiii do bomb and kerja gempak gempak. Believe in ourself! Sama-sama kita berdoa :)


Hanya satu saya mintak, pergi jauh jauh. jumpa kawan-kawan baru, suasana baru and smeua nya baru, jangan lupaa saya :) 

ILOVEMYBESTFRIENDS.
DON'T YA?

PS/ goodbye blogger for a while. ke? tak update untuk seketika or lame kot kbye :) 

May 21, 2011

Pabila Emosi Merewang Ke Sana Ke Situuu


Assalamualaikum wbt :)

jangan salah anggap. bukan putus cinta. bukan ditinggalkn atau meninggalkan. Bukan jugak sebab kena marah dengan Mama or Ayah. Kali ni punya emosi merewang memang takde kene mengene dengan antara hati dan hati or perasaan or whatever aku mengarut dahh 
-___- haah putus plug aku nakk bertacing tacingg malam2 buta ni ;D

Petang tadi dapat text dari rakan-rakan yg nak gerak register UiTM esok(sabtu)- awal sehari dari aku enn. bangga lah korang senior 1 hari HAHA. macam macam jenis text aku dapat. sangat sedih sebab lepas ni dah jauh dengan kawan-kawan sekepala. diorang lah aku gembira bersama. susah senang kongsi same-same. gaduh dengan dorang gak, ejek, kutuk depan-depan semua dgn diorang. sehebat mane pun kitorang saling mengutuk, dep in my heart aku appreciate gile friendship dgn korang, dear friends.

memang lah org cakap, chill nanti boleh je contact. alah, kawan baru kan ade. ;(( its just not the same. aku tak pernah nak pertikaikan kawan-kawan baru or whatever. well, faham-faham lah kalau dah jumpe orang yg kita ngam, sekepala, lepas tu jauhhhh dah. tak boleh nak contact selalu. maybe lepas ni gune FB and sms sikit sikit. or on call kadang-kadang, mmg tak same kalau borak, bergurau face-to-face duk menghadap muke masing2 en.


bukan lembik atau lemah. aku akui, mata aku berkaca lepas bace text korang. aku mmg bukan jenis yg senang nak nangis nangis ni (sape kenal aku tau laah) but tadi berkace. aku harap kite semua keep in touch lah. keep doakan each other, yg terbaik untuk kita semua (:  

jauh mane pun kite, kalau masing-masing saling mendoakan, insyaAllah friendship kite akan keep strong mcm besi yg x leh nak leburrr!



kawan-kawan rapat pulak dah jauh jauh. yg fly fly. yang dalam negare pun dah study Uni lain lain. mane tak sedih. haihhh, aku pun taktau. makiin besar makin aku rase sedih kalau berjauhan dgn org gilegile yg mmg dah sekepale semua ;( bukan lah nak emosi tak bertempat tapi ape boleh buat ; datang sndiri tanpa diundang oleh aku walau sekalipun!


Teman Teman,
walaupun kita semua dah jauh jauhh (yg fly lagi laaah jauhh)
memang kita jauh di mata, tapi di hati dekat selalu.
doalah kite sama-sama supaya friendhip kita selame ni keep strong and silaturrahim semakim erat walaupun jauh berjuta batuu!

setiap daripada kalian mempunyai keistimewaan tersendiri,
saya bersyukur kehadrat Illahi kerana dipertemukan dgn insan-insan istimewa seperti kalian.
semoga korang berjaye di dunia & di akhirat walau di mane korang belajar ehh!

May 18, 2011

Tidur Tak Lena Malam

Assalamualaikum wbt:)

lame nya dah tak update blog, online pun harini baru dapat.

semalam? heh, seharian busy manjangg :D
Hari Ahad (15 Mei) lepas, pergi KUSESS. WTH KUSESS is? heh, let me tell you to those yg taktau ape itu KUSESS. KUSESS is KUALA SELANGOR SCIENCE SECONDARY SCHOOL = Sekolah hebat! AHHAHAHAHAAA :D 

memang ramai rakan2 SIXTEN (0610) yg dah sampai time den sampai tu, congrats laaah yg smpai awal. YAY bawang dah siap kupas so x payah kupas bawang (best gileee :P) dah diroang semua bau bawanggg jee HAHAAA. lamenye tak jumpe so terubat jugak laah rindu kat semua. ade yg lain, ade yg same je :) memang byk je bende nak story mory dengan semua time tu. dengan dia ni cite tu, dengan dia itu bende tu pulak, hang ni cite yg ni blablabla. tah bile nak stop cakap pun tatauu -_______- :) 


Weii Weii malam nanti takdak makanan laaah! 
Mane naak cari food nii
Jum jalan nak? tak jauh mane pun, jalan ramai2 kang kejap sampai lahh tu
Bahaye laaaahhh -_____-
ni semua feedback kitorang sume lepas tau dinner malam tu sndiri sndri.
well, bukan nye budak sekolah lagi nak depends on makanan DM, ye tak ye jugek.
perot sape nak makan, cariklahh sndiri ;P

agak buat discussion gak r dengan Mieya, Ira, Jie'a, Shud, Eno dll. then Mieya dapat fon call kot dari Laili cakap abang die nak tumpangkan kitorang pg restoran nerby Kusess. HAHAHHA memang sardin nak mati dalam van tu. macam PTI pun ade gak, weh ramai kot dalam tu. heh, alhamdulillah selamat sampai sumenye HAHAHA :D 
best gile, sampai restoran tu dalam 6.20 dah. order lagi makan lagi merayap lagi ade laah pukul 7.30 baru sampai kawasan sekolah balik (mati laah aku kuar maghrib2 nii) 




 tengok tengok, SARDIN TAAAAKK KAMIII :D




best nya best nya lompat lompaaat. dah lame sangat ternak lemak kt rumah, dapat lompat kt Taman Rasyidah pun best gilee gaaak :D
banyak gile benda share dengan monyet2 ni semua MUAHHH SAYANG KORANGG  ♥
ade org mengandung laaaaah, woops sape mengandung? HAHA
tanye Jie'a :P


bile dekat asrama pulak, nak join Maghrib kt surau lahh mulenye. Heh, balik pun dah azan memang tak ahh. Kitorang lupekan jelahniat, and bertekad Subuh nanti nak join kat surau! (saje nak mengimbau nostalgia lame). mane nak mandi mane nak mandiiii. lame lame susah sangat kitorang ( Ira, To, Wani, Mieya, and sape tah lg kitorang mintak lah permission MPP bertugas tu nak mandi kt aras 1. (heh, nampak lahh proper sikit) HEHE.

mandi mandi, iron baju semua wahh mmg nostalgia terimbau ahh kaan!

borak borak borak. well, itu je kitorang reti buat pade mase tu. sumpah banyak gile bende nak cite. Lepas isyak semua gerak garaj bas. kat sini lah tmpt kitorang masak masak sume. Hell yahh, susah giile nak anyam ketupat. srsly ni first time aku buat bende ni. many times jugek lah try and failed. and finally jadi gak ah. ade la dalam 2 jam tu berjaye buat dalam 6 ketupat -_______________________________- better lah dari aku x reti kan! Noyr hebat, x deorang ajar trus pandai. budak berseni ngn takde seni jgn disamekan! 



Teeheeeee~ see aku pun reti laaah anyam ketupat! jadik arr wohhh. kedut kedut dahi weii nak mengayam niii :)

macam macam lahh Menu ade on that day (monday), ade rendang daging, Lodeh makan ngn nasi impit plus ketupat, kuah kacang, nasi ayam, cendol, air. Fuhh, mmg kenyang gile. Cikgu  sume kelihatan sgt happy and kenyang smacam. hehe. and the main reason kitorang pun nak celebrate cikgu2 gak :) ape yg kitorang buat ni tak seberape nk dibandingkn dgn ape yg cikgu2 dah buat utk kitorang :) 



SHAHIRA ELLYNA, DANISHA SORAYA, FATIN NAJIHAH  

IRA ; wahhhh aku rase 2 hari tu aku berkepit ngn kau je yg! hahahah gile belangkas kite dua ni kannn! pergi mane pun bleyh dikatekan kami berdua berganding bsame ar :P thanks fr the day lahh ellyna. heh, mcm banyak gile je kite cite cite en. haha biaselah lepas ni dah taktauu bile lgi aku dpt jumpe kau. kau UIA aku UiTM, agak berjauhan lah gak,. takpe2, jauh di mata, dekat di hati! HAHA. baik baik tk UIA, ececehh Lawyer kawan aku sorang nii, yayy :) berjaye same same eh Ira th kite lain course lain Uni :)


DAN ; hahahahhahahaaa kau ni kau ni nak tau something? first time aku jumpe kau rase nak sepak laju laju kau nihhahaa. lame lame best gile ngn kaaauu :D sekolah same, driving class same and nanti kite UiTM sameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! yayyyyyyyy :D :D tak sabar rasenyee nak beronggeng ngn kauu nnti! ok ok, study bersameeee :]


JIEA ; sayanggg gile minah SAGHAWAK sorangggg niiii :) gadoh ngn najihah, jeling jeling x nak tegor, kongsi cite, share secrets sume ngn andaaaa! wehh, pegi jauh jauh jgn lupe saye laah jiea :) dgn jiea je yg saye rase kt skolah gune saye-awak :) keh :D special case maa kitorangg. Syairah is exception, ;P semoge berjaye di UNIMAS k syg! 















































mmg best laaaah, mkn mkn, jumpe cikgu sumeee. well SIXTEN i LOVE you guys till die larhhh. thanks fr the memories sume. kat mane je kite belajar, jauhhh ke dekat ke kite same same doa yg semua berjaye ehhh :)

for those yg FLY ke US, Jepun, UK, France, Korea, INDIA, SARAWAK (hehe), mane mane jerr lahhh, all the best to you guys, and me too :D smoge kite sume bejaye dgn cemerlang and bejaye dpt ape yg kite semua naaaakk! :D AMINNNNNNN ^^




PS// ESOK JPJ TEST, serammmmmmmnyeeeee. JPJ x makan org kn? -_____- 



btw, kalau gmbr taknak upload fb boleeehh takk? keh3.