July 14, 2011

Typical Thursday


Assalamualaikum WB
T :) *jawab salam jawab, wajibb taaau! ;D


Today is Thursday. Tomorrow is Friday. And yeah obviously I am exponentially excited to go back home tomorrow! 





Change the mode*



Ok, hari ini hari khamis yang PALING tak best untuk aku kat PALAM ni. (as we all know its a short form of Puncak Alam) :) WHYY WHYY kau moody emo bagaii ni miiiii? Guess what, aku dah dapat result test Physics ak wehh today! as fast as thunderstorm aku rasa Miss tanda kertas kitorang. Blah blahh blahh, markah aku teruk. Frustrated gila weh. Ok, aku bukan tak reda dengan markah aku or what tapi macam weh kenapa selalu macam ni weh time physics. Sejak dari sekolah lagi aku tak penah nak merasa cemerlang dalam physics. Sedih wei sedihhh tahap apa pun aku takleh nak describe dah. Hang tau dak perasaan orang yang gila struggle study bagai nak rak satu subjek tu but at last HAMPEHHHHH. Aku buat latihan. Aku study. Seriously aku cakap aku macam tak fair kat subjek lain kadang-kadang sebab hadap physics je, tapiiiiiiiii. hmmmm. 

Muhasabah diri. itu yg aku perlukan. Aku akan perbaiki diri okay! wehhh, this is not the end YET! Aku dah tetapkan azam & tanamkan tekad yang aku takkan give up kat physics. Lantak lah markah aku teruk pun kalau nak compare dengan classmates aku yang lain, takpo no tu rezeki hangpa hangpa semua. Bukan aku takde rezeki, its just belum rezeki aku nak dapat cemerlang Physics :) Come on mimie yaaawwwwwhhhhhhhh you can do it! HAHAHA OK SEMANGAT BERKOBARR!



Sorry to semua especially groupmates aku sebab aku ter-emo terentahpape je time kat lab tadi. S*** gila kan nak emo-emo pasal result? HAHAHA. Sorry Yana! Sorry Afiq! Sorry Fadhilah! korang groupmates terbaikkk aku laaaaaahh KEHKEHKEEHHH :)



A big thank you to Rina sebab dia yg macam bagi semangat and chill kan aku tadi. MUAHHX WEHHHH KENAPA MESTI KAU NAK PINDAH RINAAAAAAA? Sumpah aku sedihhhh. Sumpah aku tak suka kau nak pindaahhh! Aku dah mula rapat dengan kau & Fasha since few weeks ago and suddenly kau nak tinggalkan kitorang and the entire D6 :((( Aku mesti rindu kau. Fasha pun aku sure! nak pergi sama-sama ke lecture, tutorial class. Siapa nak chill kan aku kalau aku tiba-tiba emo kannnn WEHHHHH! Rina nak pindah dah 21 Julai ni sebab dia dapat offer yg lebih baik, untunglaaahhh~~ Aku happy untuk kau but still dalam masa yg sama aku sentap gila sebab kau nak pindaaah! :((((((( 



Cukup laah siang khamis yg mendukacitakan. Tapi malam khamis yg menggembirakan! ALMOST all of us (D6) turun Raff & the main point apa lagi nak settlekan lab report(s) bagai before cuti since semuaa tu memerlukan discussion beramai-ramai kaaaaan. heh, malam ni ialah malam yg paling entah hape hapee sebab semua excited nak balikk and banyak cakap. Maybe sebab kitorang dah jarang kot kumpul malam sama-sama (WEH, SIANG BAJET X JUMPA KAN) -__-  


At the same time jugak, Natasya ( Hi NATASYA!) joined us. she's actually form group D5 but she joined us did the third Biology experiment since she just got back from Umrah, alhamdulillah rezeki dia :) Natasya cakap camni (lebih kurang lahh) '' jealous je tengok group korang ni sebab korang macam rapat sangat'' Bak kata Pa'an merangkap Class Rep, KANNNNNN HEHEHEHE. 




Satu kelas gila camera apa aku nak cakap? ;D

No comments:

Post a Comment