May 11, 2011

Thing I do :)

 Harini terase nak buat Pizza pulak. dah lame sangat dah tak merase pizza buatan sendiri,
uhukk uhukk. 
bosan lah asyik makan Pizza hut jee. hahahaaaaa
 semestinya pimpinan daripada Mama yang tersayang.
kalau Mama tak guide,tak reti den nak gune Oven Baking yang complicated tuu,
tapi sekarang dah reti tekan tekan sndiri dah!
bukan ape, banyak sangat function dia.
nak buat Bun lain, loft lain, pizza lain, adunan lain.
heh silap2 pizza saye jadik roti buku pulaak one day kalau salah pilih function 
HAHAHA :D



 

anddddd ini laah hasilnyee:) 
wopssss mane lagi 1 slice? 
sorri laah, dah masuk perut dulu time panas-panas. 
iman tak boleh tahan lahh bile hidu bau dia.
dengan hanye 15 minit dengan suhu 15o degree Celsius,
maka masaklaah pizza niiii :D 
nak bagi name ape ehh?
pizza sosej tabur oregano boleh taak? HAHAHAHAAA
tak glamour laah name?
ade aku kesaah? 
pizza aku sukati aku larhhh -_________-
tak glam laah pizza buat sendiri baik aku pg Domino's ke Pizza Hut ke.
Again, ade aku kesaah? 
cita rase manusia berbeza-beza :)
famili saye lain sikit,
lebih prefer makan di rumah :)
hasil air tangan sendiri lebih berkat & insyaAllah lebih dijamin kebersihannye,
bak kate Ayah <3


yayyyy! malam ni berhasil jugak buat ini :)
ini khas untuk Ayah tersayang.
sebab ayah tak suke bun yang berisi cokelat or kacang merah yg selalu buat.
ayah kurang suke benda benda manis ni dah,
sangat menjage makan sikit kadang2 Pak Haji sorang ni,
kehkehkehh ;D


Assalamualaikum! ;)

1 comment: